نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی آخرین وضعیت ایگوایین ! او فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد ؟ چرا از یووه جدا می شود ؟

بررسی آخرین وضعیت ایگوایین ! او فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد ؟ چرا از یووه جدا می شود ؟

فصل آینده گونزالو ایگوایین کجا بازی خواهد کرد؟ اگر این سوال را از بپه ماروتا بپرسید، یقینا بدون توضیح اضافی و تنها با یک لبخند می گوید، یووه. اما اگر همین مسئله را از ساری سوال کنید، آیا پاسخ مشابهی خواهیم شنید؟ و یا اندکی تعمل خواهد کرد؟

 

هر سوال و هر پاسخی در خصوص آینده پیپیتا این روزها کاملا به لحظه بستگی دارد، هر لحظه و هر تصمیمی می تواند شرایط او را تغییر دهد، اما چرا شرایط این آرژانتینی اینگونه شد.

 

به نظر میرسد همه چیز به رابطه و ارتباط این مهاجم و مائوریتزیو ساری برمیگردد، از زمانی که بحث رفتن این مربی به چلسی شروع شد، شرایط گونزالو در یووه کاملا متفاوت شد، از سویی جان الکان و اظهاراتش در خصوص ایگوایین و البته تاکیدی که در خصوص شرایط اکثر بازیکنان یووه داشت و همه چیز و تصمیم گیری نهایی برای برخی از بازیکنان مانند گونزالو را به نحوه عملکرد و نمایش شان در جام جهانی موکول کرد.

 

و از سوی دیگر اگر بخواهیم نظر خبرنگاران ورزشی که معتقدند الگری می تواند از مانژوکیچ نیز به جای ایگوایین استفاده کند و در این صورت حتی شرایط به سود یووه است، را در نظر بگیریم باید بیشتر از قبل به جدایی پیپیتای یوونتوسی ها فکر کنیم تا ماندن ایگوایین در ترکیب اینده یوونتوس.

 

اما مطمئنا همه چیز به اینجا ختم نمیشود، همان طور که گفتیم و به نظر می رسد آینده ایگوایین اندکی به ارتباط گذشته اش با مربی سابق اش ساری برمی گردد.

 

در حال حاضر گونزالو از یووه دور است و نزدیکان این بازیکن تاکید کردند که در حال حاضر او به فکر تیم ملی کشورش است و تنها ذهن اش معطوف نمایش قابل قبول همراه آرژآنتین، اما رفتن به لیگ انگلیس و بازی در چلسی با اظهارات بیش از حد ساری می تواند یک فرضیه کاملا قوی تلقی شود.

 

با این حال عملکرد ایگوایین در جام جهانی می تواند بخش زیادی از ابهامات در خصوص اینده او را برطرف کند و شاید کمک بیشتری به ما که این بار زمانی که از ماروتا سوالی در خصوص ایگوایین داشته باشیم لبخند او را با قاطیعت بیشتری ببینیم.

 

هر چند که می دانیم لبخند او به هیچ عنوان پاسخ نهایی نخواهد بود، او و سران یووه منتظر مشخص شدن شرایط برخی از گزینه های مورد نظرشان هستند، مهره هایی که مانند گونزالو در جام جهانی نیز حضور دارند و یقینا در صورتی که از پیوستن چند گزینه مطمئن تر شوند با پاسخ های متفاوت دیگری روبرو خواهیم شد.

 

اما همان طور که عملکرد ایگوایین در جام جهانی می تواند شرایط او را برای سران یووه تعیین کند همان اندازه نیز می تواند در تلاش آینده سران چلسی نیز برای جذب او تاثیرگذار باشد. اما شاید ارتباط و علاقه ساری به او می تواند به وی این اطمینان را دهد که در صورت عدم کامیابی لازم با آرژانتینی ها نیز کمی از اینده خود مطمئن تر شود و نگرانی کمتری برای احتمال عدم علاقه یووه به نگه داشتن اش در ترکیب فصل آینده داشته باشد.

 

با این حال برای دانستن اوضاع این بازیکن باید حداقل دو هفته دیگر منتظر بمانیم و تا ان لحظه باید به فرضیه اصلی و پاسخ مدیر یوونتوسی ها بدون توضیح اضافی یعنی ماندن ایگوایین در یووه اعتماد کنیم و به خود بگوییم شایعات نقل و انتقالات تنها حاصل فکر رسانه ها هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: